Dron transportowy DJI FlyCart 30
Docieraj tam gdzie inni zawodzą, szybo i skutecznie
Dzięki dużej ładowności i znacznemu zasięgowi pokonuje ograniczenia przestrzenne pozwalając zrealizować wyznaczone zadania.
Zróżnicowane warunki środowiskowe
Możliwość przeprowadzenia operacji w każdych warunkach pogodowych i na różnych wysokościach, spełnia potrzeby operacyjne w różnych scenariuszach.
Pełna kontorla od początku do końca
Od startu do lądowania, bezpieczeństwo na każdym etapie misji.
Ustawienie alternatywnego punktu i lądowanie awaryjne
Obsługuje ustawienie wielu punktów alternatywnych. W przypadku nietypowych sytuacji można przeprowadzić awaryjne lądowanie w celu poprawy bezpieczeństwa operacyjnego.
Zabezpieczenia podczas startu i lądowania
Podczas startu i lądowania dron ma wiele funkcji zapewniających bezpieczeństwo, takich jak podpowiedzi dźwiękowe i świetlne, 6-sekundowe opóźnienie startu śmigła i dodatkowe potwierdzenie lądowania. Może być również używany z modułem RTK, aby uzyskać precyzyjne pozycjonowanie na poziomie centymetra, dzięki czemu start i lądowanie są jeszcze bardziej bezpieczne.
Wbudowany system spadochronowy
System spadochronowy jest wyposażony w funkcje pomocnicze, takie jak automatyczna kontorla po włączeniu zasilania, niezależne zasilanie, zabezpieczenie zatrzymujące śmigła przed rozwinięciem spadochronu oraz alarmy dźwiękowe i wizualne. System umożliwia rozwinięcie spadochronu na niskiej wysokości i stabilne lądowanie, zmniejszając ryzyko obrażeń ciała i uszkodzenia mienia w ekstremalnych sytuacjach.
Inteligentne unikanie przeszkód
FlyCart 30 jest wyposażony w przedni i tylny aktywny radar fazowy oraz dwa zestawy systemów wizyjnych typu binocular, które mogą zapewnić wielokierunkowe inteligentne omijanie przeszkód. Wbudowany odbiornik sygnału ADS-B może zapewnić ostrzeżenie w odpowiednim czasie o pobliskich załogowych statkach powietrznych.
Gwarancja bezpieczeństwa
FlyCart 30 może być zasilany przez system dwóch akumulatorów. Jeśli jeden akumulator ulegnie awarii podczas lotu, drugi akumulator może utrzymać normalne działanie drona i zapewnić bezpieczny powrót. Takie rozwiązanie pozwala pewnie radzić sobie w trudnych warunkach pracy i zapewnia bezpieczeństwo lotu na najwyższym poziomie.
Duża moc sygnału, stabilna transmisja obrazu
DJI FlyCart 30 jest wyposażony w transmisję obrazu DJI O3, a odległość transmisji obrazu może wynosić nawet do 8 kilometrów.
Intuicyjny i łatwy w obsłudze
DJI RC Plus jest wyposażony w 7-calowy ekran o wysokiej jasności i obsługuje tryb Dual Control. Operatorzy znajdujący się w dwóch różnych lokalizacjach mogą przełączać uprawnienia do sterowania dronem za pomocą jednego kliknięcia, aby sprostać potrzebom różnych operacji.
Dwa systemy załadunku, jeden cel
Skrzynia ładunkowa i wciągarka, mogą elastycznie spełniać różne scenariusze transportowe.
Powiadomienia w czasie rzeczywistym, bezpieczeństwo w locie
Podczas lotu można sprawdzić poziom naładowania akumulatora i zasilania drona w czasie rzeczywistym, potwierdzić zasięg lub czas przelotu, a także sprawdzić dostępność punktu docelowego, aby zapewnić bezpieczeństwo pracy. W przypadku ekstremalnych warunków pogodowych lub innych anomalii, DJI Pilot 2 natychmiast ostrzeże o zagrożeniach i wesprze funkcje zarządzania punktami awaralternatywnymi.
Wejdź na naszego bloga i dowiedz się więcej o nowym dronie Cargo DJI FlyCart 30!
Zawartość zestawu
- FlyCart 30
- Skrzynia ładunkowa
- Aparatura DJI RC Plus
- Akumulator aparatury WB37 (zainstalowany w aparaturze)
- Ładowarka USB-C 100W
- Szelki aparatury
- Kabel zasilania z wtyczką EU
- Kabel USB-A do USB-C
- Kabel USB-C do USB-C
- Okulary ochronne
- Pokrywa akumulatora
- Zestaw podstawowych narzędzi
Specyfikacja
DRON | |
Masa | 42.5 kg (bez akumulatorów) 65 kg (z dwoma akumulatorami) |
Maksymalna masa startowa | 95 kg (ze skrzynią ładunkową) |
Maksymalny rozstaw osi | 2200mm |
Wymiary | 1590 mm długości, 1900 mm szerokości, 947 mm wysokości (ramiona rozłożone, śmigła złożone) |
Wymiary | 2800 mm długości, 3085 mm szerokości, 947 mm wysokości (ramiona rozłożone, śmigła rozłożone) |
Wymiary | 1115 mm długości, 760 mm szerokości, 1027 mm wysokości (ramiona złożone, śmigła złożone) |
Metoda składania | Złożenie do obudowy |
Maksymalna ilość akumulatorów | 2 |
Maksymalny czas zawisu (bez obciążenia) | Lot z dwoma akumulatorami: 29 min Lot z jedym akumulatorem: 15 min (Dane zostały zmierzone w środowisku eksperymentalnym bez wiatru na zerowej wysokości i służą wyłącznie jako odniesienie) |
Maksymalny czas zawisu (przy pełnym obciążeniu) | Lot z dwoma akumulatorami (ładowność: 30 kg): 18 min Lot z jednym akumulatorem (ładowność: 40 kg): 8 min (Dane zostały zmierzone w środowisku eksperymentalnym bez wiatru na zerowej wysokości i służą wyłącznie jako odniesienie) |
Maksymalny czas zawisu (przy pełnym obciążeniu) | Lot z dwoma akumulatorami: 28 km Lot z jednym akumulatorem: 12 km (Dane zostały zmierzone w środowisku eksperymentalnym, bez wiatru, na zerowej wysokości i podczas lotu ze stałą prędkością 15 metrów na sekundę) |
Maksymalna odległość lotu (przy pełnym obciążeniu) | Lot z dwoma akumulatorami (ładowność: 30 kg): 16 km Lot z jednym akumulatorem (ładowność: 40 kg): 8 km (Dane zostały zmierzone w bezwietrznym środowisku eksperymentalnym na zerowej wysokości i służą wyłącznie jako odniesienie) |
Maksymalny czas lotu (przy pełnym obciążeniu) | Lot z dwoma akumulatorami (30 kg załadunku): 18 min Lot z jednym akumulatorem (40 kg załadunku): 9 min (Dane zostały zmierzone w środowisku eksperymentalnym, bez wiatru, na zerowej wysokości i podczas lotu ze stałą prędkością 15 metrów na sekundę) |
Zakres temperatury pracy | -20°C do 45°C |
Stopień ochrony | IP55 |
Dokładność zawisu | Pozycjonowanie w trybie RTK: w poziomie ±10 cm, w pionie ±10 cm Pozycjonowanie bez włączonego trybu RTK: poziome ±60 cm, pionowe ±30 cm |
Zakres częstotliwości RTK/GNSS | RTK: GPS L1/L2, GLONASS F1/F2, BeiDou B1I/B2I/B3I, Galieo E1/E5b, QZSS L1/L2 GNSS: GPS L1, BeiDou B1I, GLONASS F1, Galieo E1, QZSS L1 |
Maksymalny kąt nachylenia ( w osi pitch) | 30° |
Maksymalna prędkość wznoszenia | 5 m/s (załadunek 30 kg, zmierzone w bezwietrznym środowisku eksperymentalnym na zerowej wysokości, wyłącznie w celach informacyjnych) |
Maksymalna prędkość opadania | w pionie: 3 m/s pod nachyleniem: 5 m/s (prędkość w pionie) (Załadunek 30 kg, zmierzony w bezwietrznym środowisku eksperymentalnym na zerowej wysokości, wyłącznie w celach informacyjnych) |
Maksymalna prędkość lotu w poziomie | 20 m/s (załadunek 30 kg, zmierzone w bezwietrznym środowisku eksperymentalnym na zerowej wysokości, wyłącznie w celach informacyjnych) |
Maksymalna wysokość lotu | 6000 m (bez załadunku) |
Maksymalna prędkość wiatru | 12 m/s (załadunek 30 kg, zmierzone w środowisku eksperymentalnym na zerowej wysokości, wyłącznie w celach informacyjnych) |
SYSTEM NAPĘDOWY | |
Rozmiar stojana | Średnica 100 mm, wysokość 33 mm |
Wartość KV silnika | 48 rpm/V |
Maksymalna moc silnika | 4000W/na silnik |
Materiał z którego wykonano śmigła | Włókno węglowe |
Rozmiar śmigła | 54 cali |
Typ śmigła | Podwójne składane |
Średnica silnika | 1375mm |
Liczba silników | 8 |
OŚWIETLENIE LED | |
Efektywny zasięg oświetlenia | 10 m |
Typ oświetlenia | 60Hz, włącza się automatycznie w zależności od warunków oświetleniowych środowiska pracy |
TRANSMISJA OBRAZU DJI O3 | |
Model | Pigeon (z DDR) – 2T4R |
Maksymalna efektywna odległość sygnału | 20 km (FCC) 8 km (CE/SRRC/MIC) (bez przeszkód i zakłóceń) |
Częstotliwość pracy | 2.4000 GHz do 2.4835 GHz 5.725 GHz do 5.850 GHz (Niektóre kraje lub regiony nie obsługują pasma częstotliwości 5,8 GHz. Szczegółowe informacje można znaleźć w lokalnych przepisach i regulacjach dotyczących lotów) |
Moc nadawania (EIRP) |
2.400 GHz do 2.4835 GHz: 5.725 GHz do 5.850 GHz: |
Bezpieczeństwo danych |
AES-256 |
ADS-B |
Obsługiwany |
AKTYWNY RADAR FAZOWY Z OBROTOWĄ MATRYCĄ | |
Model | RD241608RF (cyfrowy radar z przednim układem fazowym) RD241608RB (radar cyfrowy z tylnym układem fazowym) |
Pomiar wysokości | Zakres wysokości: 1.5 do 200 metrów |
Omijanie przeszkód | Przewidywalna odległość (wielokierunkowa): 1,5 do 50 metrów Kąt widzenia (FOV): Radar cyfrowy z przednim układem fazowym: 360° w poziomie, ±45° w pionie, ±45° w górę (stożek) Radar cyfrowy z tylnym układem fazowym: 360° w pionie, ±45° w poziomie Warunki użytkowania: Wysokość względna drona jest większa niż 1,5 metra. Bezpieczna odległość: 3,5 metra (odległość między dronem a przeszkodą po wyhamowaniu i stabilnym zawisie) Kierunek unikania przeszkód: Wielokierunkowe unikanie przeszkód (obciążenie 30 kg, zmierzone w środowisku eksperymentalnym przy zerowej wysokości i braku wiatru, wyłącznie w celach informacyjnych) |
SYSTEM WIZYJNY TYPU BINOCULAR | |
FOV | Poziomo: 90°, Pioonowo: 106° |
Wymagania dotyczące środowiska pracy | Powierzchnia jest wykonana z rozproszonego materiału odblaskowego, o bogatej fakturze powierzchni i współczynniku odbicia większym niż 20% (np. nawierzchnia cementowa itp.) w wystarczających warunkach oświetleniowych (powyżej 15 luksów, normalne wewnętrzne oświetlenie fluorescencyjne). |
KAMERA FPV | |
Rozdzielczość | 1920×1440 |
DFOV | 149° |
Liczba klatek na sekundę | 30fps |
Typ | Full HD FPV jednoosiowa kamera z gimbalem |
Oświetlenie | Obsługiwane |
SKRZYNIA ŁADUNKOWA | |
Wymiary zewnętrzne | 754 mm długości, 472 mm szerokości, 385 mm wysokości |
Wymiary wewnętrzne | 573 mm długości, 416 mm szerokości, 306 mm wysokości |
Materiał | EPP + rama ze stopu aluminium |
Funkcja pomiaru ciężaru | Obsługiwana |
Masa skrzyni | około 3 kg |
Ładowność | 0 do 40 kg |
SYSTEM SPADOCHRONOWY | |
Maksymalne obciążenie | ≤95kg |
Rozmiar obudowy spadochronu | 300 mm długości, 200 mm szerokości, 120 mm wysokości |
Masa spadochronu | ok. 2,1 kg |
Czas automatycznego wyzwolenia | ~1000 ms |
Tempo opadania | Nie więcej niż 6 metrów/sekundę (stan pełnego obciążenia bez wiatru na poziomie morza, tylko do celów informacyjnych) |
Typ czaszy spadochronu | kwadratowy parasol |
Materiał czasy spadochronu | nylon |
Powierzchnia czaszy spadochronu | ok. 22 metry kwadratowe |
Minimalna wysokość otwarcia spadochronu | 60 m |
Temperatura pracy | -20°C do 45°C |
Stopień ochrony | IP55 |
Żywotność akumulatora po wyłączeniu zasilania płyty głównej | ≥1 godzina |
Pojemność karty pamięci na płycie głównej | Nagrywanie każdego lotu w czasie rzeczywistym, możliwość nagrania 10 lotów |
Alarm tupu Buzzer | Obsługiwany |
Oświetlenie alarmowe | Obsługiwane |
Ręczne wyzwalania spadochronu | Obsługiwane |
Możliwość niezależnego otwarcia spadochronu | Obsługiwane |
WYCIĄGARKA (OPCJONALNIE) | |
Model | A2EWH-30A |
Wymiary | 252 mm długości, 195 mm szerokości, 193 mm wysokości |
System przeciwwagi | 1.9 kg |
Masa haka zwalniającego ładunek | 0.6 kg |
Funkcja zwalniania ładunku przy ziemi | Obsługiwana |
Ładowność | Lot z dwoma akumulatorami: od 5 do 30 kg Lot z jednym akumulatorem: od 5 do 40 kg |
Długość linki wciągarki | 20 m |
Maksymalna prędkość zwijania i rozwijania | 0.8 m/s |
Temperatura pracy | -20°C do 45°C |
Stopień ochrony | IP55 |
Funkcja pomiaru masy | Obsługiwana |
Funkcja awaryjnego odcięcia linki | Obsługiwana |
Funkcja zapobiegania kołysania się ładunku | Obsługiwana |
Manualny tryb pracy | Obsługiwany |
Operacje autonomiczne | Obsługiwane |
Ochrona przed zmianami prędkości | Obsługiwana |
INTELIGENTNY AKUMULATOR DRONA | |
Model | DB2000 |
Pojemność | 38000 mAh |
Napięcie | 52.22 V |
Typ ogniwa | 14S1P trójskładnikowy lit |
Energia | 1984.4 Wh |
Masa | ok. 11,3 kg |
Metoda montażu akumulatora | Wpinany |
Wymiary | 316 mm długości, 152 mm szerokości, 279 mm wysokości |
Temperatura pracy | -20°C do 45°C |
Parametry ładowania | od 5 do 15°C: 1.0C od 15 do 45°C: 2.5C |
Maksymalna moc ładowania | 5700 W |
Samonagrzewanie się akumulatora | Obsługiwane (gdy temperatura akumulatora jest niższa niż 10°C, długie naciśnięcie przycisku akumulatora lub włączenie drona aktywuje funkcję samonagrzewania. Gdy temperatura akumulatora jest niższa niż 20°C, podłączenie akumulatora do ładowarki aktywuje funkcję samonagrzewania. Ładowanie w środowisku o niskiej temperaturze może skrócić żywotność baterii) |
STACJA ŁADOWANIA AKUMULATORÓW DJI C8000 | |
Model | CHX101-7000 |
Napięcie wejściowe | 90 do 264 VAC |
Napięcie wyjściowe | 42 do 59.92 Vdc |
Maksymalna moc wyjściowa | 7200 W (dwa przewody zasilania) 3600 W (jeden przewód zasilania) |
Liczba kanałów wyjściowych | 2 |
Funkcja zabezpieczająca | Nadmierna temperatura, nadmierne napięcie, zbyt niskie napięcie, zwarcie, zatrzymanie wentylatora itp. |
Temperatura pracy | -20°C do 45°C |
Funkcja ochrony podczas ładowania | Obsługiwana |
APARATURA STERUJĄCA | |
Model | DJI RC Plus |
Aplikacja | DJI Pilot 2 |
Częstotliwość pracy | 2.400 GHz do 2.483 GHz 5.725 GHz do 5.850 GHz |
Moc nadawania (EIRP) | 2.4000 GHz do 2.4835 GHz: <33 dBm (FCC), <20 dBm (CE/SRRC/MIC) 5.725 GHz do 5.850 GHz: <33 dBm (FCC), <14 dBm (CE), <23 dBm (SRRC) |
Temperatura pracy | od -20°C do 50°C |
Temperatura otoczenia ładowania | od 5°C Do 40°C |
Wbudowany akumulator | 3,3 h (w normalnej temperaturze, dwukanałowa transmisja obrazu) 25°C, zużycie energii od 100% do 0%. Dane służą wyłącznie jako odniesienie, należy odnieść się do rzeczywistego użytkowania. |
Zewnętrzny akumulator | 2,7 h (w normalnej temperaturze, dwukanałowa transmisja obrazu) 25°C, zużycie energii od 100% do 0%. Dane służą wyłącznie jako odniesienie, należy odnieść się do rzeczywistego użytkowania. |
Metoda ładowania | Używaj ładowarki USB-C do szybkiego ładowania o maksymalnej mocy nie mniejszej niż 65 W (maksymalne napięcie 20 V). Zaleca się korzystanie z przenośnej ładowarki DJI |
Czas ładowania | Wbudowany akumulator 2 godziny, wbudowany akumulator i akumulator zewnętrzny 2,5 godziny (w stanie wyłączonym zgodnie z domyślną metodą ładowania) |
Stopień ochrony | IP54 |
Port wyjścia wideo | HDMI |
Protokół Wi-Fi | Wi-Fi 6 |
Częstotliwość pracy Wi-Fi | 2.4000 GHz do 2.4835 GHz 5.150 GHz do 5.250 GHz 5.725 GHz do 5.850 GHz |
Protokół Bluetooth | Bluetooth 5.1 |
Częstotliwość pracy Bluetooth | 2.4000 GHz do 2.4835 GHz |
Moc nadawania (EIRP) | <10dBm |
GNSS | GPS + Galileo + BeiDou |
Wyświetlacz | 7,02-calowy dotykowy wyświetlacz LCD, rozdzielczość 1920*1200, jasność 1200 nitów |
Klucz sprzętowy 4G | Obsługiwany |
Sterowanie przez dwóch operatorów | Obsługiwane |