FAQ

Dostawa

Jak długo muszę czekać na otrzymanie zamówienia ?

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę

Czy na produkty sklep Megadron udziela gwarancji?

Tak, domyślnie udzielamy 12 miesięcy gwarancji chyba, że producent wydłuża ten okres.

W moim zamówieniu brakowało części (Syma X5*)?

Elementy drona producent ukrył w kartonie pod plastikową wytłoczką(przyklejone taśmą)

Zakupy

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę

Czy można sprawdzić status realizacji zamówienia?

Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadomość SMS o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.

Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM.

Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.

Czy produkty dostępne na stronie są dostępne od ręki?

Prowadzimy sprzedaż poprzez kilka kanałow tj. sklep internetowy, marketplace oraz stacjonarnie. Informacje o dostępności produkt aktualizują się automatycznie z minimalnym opóźnieniem w związku z czym może zdarzyć się sytuacja, że kupionego produktu fizycznie nie ma w sklepie. O ewentualnym problemie z zamówieniem od razu informujemy klienta.

Wysyłka i dostawa

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Oczywiście :)

Jakie są koszta dostawy?

Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi dostawy

Czy można zamówić towar za granicę?

Tylko do wymienionych krajów: Polska, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Serbia, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Wielka Brytania, Węgry, Włochy.

Płatności

Jakie są formy płatności?

Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi płatności

Wymiany i zwrot

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, w przeciągu 14 dni. Informacja odnośnie zwrotów.

Czy mogę wymienić produkt?

wymiana

Reklamacje paczek

Otrzymany towar jest wadliwy, co robić?

W takiej sytuacji należy złożyć reklamację.

Odebrana paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych ?

Inpost Paczkomaty → Procedura postępowania wyświetli się na ekranie paczkomatu. Wygląda to następująco: po wybraniu odpowiednich opcji wkładamy paczkę do skrytki. Na adres e-mail otrzymujemy wiadomość, która zawiera formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić w ciągu 14 dni.

Kurier → Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli przesyłka ma jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, na przykład podarty karton, możesz odmówić jej przyjęcia. Kurier zabierze paczkę do filii i poinformuje Nadawcę, że reklamacja musi zostać złożona przez niego. Jeśli odebrałeś pozornie nienaruszoną paczkę, a następnie okaże się, że zawartość jest uszkodzona, reklamacja musi zostać przekazana do Nadawcy. Wynika to z faktu, że kurier nie jest w stanie i nie może sprawdzać zawartości wysyłanych paczek.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Akceptuję ciasteczka
pixelpixel