Zapisz na liście
Stwórz nową listę

FAQ

faq megadron

Najczęstsze pytania

Zebraliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań. Naciśnij na pytanie, aby zobaczyć odpowiedź.

Dostawa

Jak szybko wyślecie moje zamówienie?

Czekać kilka dni na drona lub dodatkową baterię? Nie u nas. Dostarczalność zamówień w 99% następuje następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę.Szczegółowy termin wysyłki oraz dostawy widoczny jest na karcie towaru oraz koszyku

Czy na produkty sklep Megadron udziela gwarancji?

Tak, wszystkie produkty objęte są pełną gwarancją producenta. Szczegóły dotyczące okresu gwarancji zawarte są na karcie towaru.

W moim zamówieniu brakowało części (Syma X5*)?

Elementy drona producent ukrył w kartonie pod plastikową wytłoczką(przyklejone taśmą)

Zakupy

Jak anulować lub zmienić zamówienie?

W celu anulowania lub dokonania zmian w zamówieniach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadomość SMS o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.

Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM.

Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.

Czy produkty dostępne na stronie są dostępne od ręki?

Każdy produkt zawiera informację na temat dostępności oraz czasu dostawy. Nasze stany magazynowe opierają się o rzeczywiste ilości. O ewentualnym brakach niezwłocznie informujemy.

Wysyłka i dostawa

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Oczywiście :) W czasie składania zamówienia należy wybrać "Salon Gdynia"

Jakie są koszta dostawy?

Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi dostawy

Czy można zamówić towar za granicę?

Płatności

Jakie są formy płatności?

Pobranie, przedpłata, przelew, karta, BLIK, raty i wiele innych. Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi płatności

Wymiany i zwrot

Jak zwrócić produkt?

Oczekujemy na Twój zwrot aż 30 dni. Informacja odnośnie zwrotów.

Jak mogę wymienić produkt?

wymiana

Reklamacje paczek

Otrzymany towar jest wadliwy, co robić?

W takiej sytuacji należy złożyć reklamację.

Odebrana paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych ?

Inpost Paczkomaty → Procedura postępowania wyświetli się na ekranie paczkomatu. Wygląda to następująco: po wybraniu odpowiednich opcji wkładamy paczkę do skrytki. Na adres e-mail otrzymujemy wiadomość, która zawiera formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić w ciągu 14 dni.

Kurier → Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli przesyłka ma jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, na przykład podarty karton, możesz odmówić jej przyjęcia. Kurier zabierze paczkę do filii i poinformuje Nadawcę, że reklamacja musi zostać złożona przez niego. Jeśli odebrałeś pozornie nienaruszoną paczkę, a następnie okaże się, że zawartość jest uszkodzona, reklamacja musi zostać przekazana do Nadawcy. Wynika to z faktu, że kurier nie jest w stanie i nie może sprawdzać zawartości wysyłanych paczek.

pixel