FAQ

Najczęstsze pytania
Zebraliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań. Naciśnij na pytanie aby rozwinąć.
Dostawa
Jak długo muszę czekać na otrzymanie zamówienia ?
Zamówienia złożone do godziny 13:30 - 14:30 wysyłamy tego samego dnia (zależy od godzin odbiorów kurierskich) . Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę
Czy na produkty sklep Megadron udziela gwarancji?
Tak, wszystkie produkty objęte są pełną gwarancją producenta.
W moim zamówieniu brakowało części (Syma X5*)?
Elementy drona producent ukrył w kartonie pod plastikową wytłoczką(przyklejone taśmą)
Zakupy
Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?
W celu anulowania lub dokonania zmian w zamówieniach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
Czy można sprawdzić status realizacji zamówienia?
Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadomość SMS o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.
Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM.
Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.
Czy produkty dostępne na stronie są dostępne od ręki?
Tak. Stany magazynowe są na bieżąco synchroniozowane z magazynem. O ewentualnym brakach niezwłocznie informujemy.
Wysyłka i dostawa
Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Oczywiście :)
Jakie są koszta dostawy?
Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi dostawy
Czy można zamówić towar za granicę?
Tylko do wymienionych krajów: Polska, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Serbia, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Wielka Brytania, Węgry, Włochy.
Płatności
Jakie są formy płatności?
Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi płatności
Wymiany i zwrot
Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, w przeciągu 30 dni. Informacja odnośnie zwrotów.
Czy mogę wymienić produkt?
Reklamacje paczek
Otrzymany towar jest wadliwy, co robić?
W takiej sytuacji należy złożyć reklamację.
Odebrana paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych ?
Inpost Paczkomaty → Procedura postępowania wyświetli się na ekranie paczkomatu. Wygląda to następująco: po wybraniu odpowiednich opcji wkładamy paczkę do skrytki. Na adres e-mail otrzymujemy wiadomość, która zawiera formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić w ciągu 14 dni.
Kurier → Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli przesyłka ma jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, na przykład podarty karton, możesz odmówić jej przyjęcia. Kurier zabierze paczkę do filii i poinformuje Nadawcę, że reklamacja musi zostać złożona przez niego. Jeśli odebrałeś pozornie nienaruszoną paczkę, a następnie okaże się, że zawartość jest uszkodzona, reklamacja musi zostać przekazana do Nadawcy. Wynika to z faktu, że kurier nie jest w stanie i nie może sprawdzać zawartości wysyłanych paczek.