Aktywacja ubezpieczenia DJI Care po 48 godzinach - film weryfikacyjny - nowe zasady

2020-10-01
Aktywacja ubezpieczenia DJI Care po 48 godzinach - film weryfikacyjny - nowe zasady
Ubezpieczenie DJI Care Refresh standardowo aktywujemy w ciągu 48 godzin od momentu aktywacji drona. Zdarza się jednak, że przegapimy moment na przypisanie ubezpieczenia do naszego urządzenia lub kupimy nieubezpieczonego drona z drugiej ręki. Do tej pory, aby uzyskać możliwość skorzystania z DJI Care, należało przesłać nagranie, na którym szczegółowo pokazujemy drona oraz wykonywane nim manewry, co opisywaliśmy w artykule tutaj. Wówczas producent w ciągu 3 dni wysyłał odpowiedź z decyzją.

Autorskie ubezpieczenie DJI musi cieszyć się coraz większą popularnością - nie dość, że producent umożliwił jego przedłużenie o kolejny rok przedstawiając opcję DJI Care Refresh +, to zdecydowanie uprościł procedurę przypisania DJI Care po upływie 48 godzin od kliknięcia ACTIVATE w aplikacji DJI GO 4 / DJI Fly.

Obejrzyj filmik lub przeczytaj instrukcje poniżej, aby dowiedzieć się jak przygotować film weryfikacyjny do aktywacji DJI Care Refresh po 48 godzinach. Podstawowym udogodnieniem wprowadzonym przez DJI jest to, że teraz wystarczy wyłącznie nagranie ekranu w smartfonie!

Włącz napisy aby zobaczyć tłumaczenie.



Przygotowanie do nagrania filmu weryfikującego do aktywacji DJI Care po 48 godzinach

  • Przygotuj telefon, dron oraz kontroler. 
  • Zanim zaczniesz nagrywać, upewnij się, że dron, kontroler i urządzenie mobilne są połączone.
  • Nagrywaj wideo w otoczeniu, w którym sygnał GPS jest silny.
  • NIE edytuj swojego filmu!
  • Zachowaj przedstawioną poniżej kolejność czynności.

Film weryfikacyjny DJI Care Refresh po 48 godzinach - Krok po kroku

Krok 1: Pokaż numer seryjny kontrolera lotu (numer seryjny drona).
Włącz drona i połącz się z nim, otwórz nagrywanie ekranu, uruchom aplikację DJI GO 4 (DJI Fly) i wybierz opcję „GO FLY”. Przejdź do interfejsu ustawień ogólnych, dotykając ikony w prawym górnym rogu na ekranie i dotknij „Informacje”, aby wyświetlić numer seryjny kontrolera lotu.

Krok 2: Pokaż wydajność gimbala.
Przejdź do menu ustawień gimbala, a następnie uruchom automatyczną kalibrację gimbala. Po ukończonej kalibracji, przełącz pokrętło gimbala na kontrolerze, aby upewnić się, że gimbal może się poruszać w górę i w dół.

Krok 3: Sprawdź status lotu.
Wróć do widoku kamery i dotknij paska stanu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby wejść w listę statusów drona. Powoli przewiń stronę w dół, aby potwierdzić, że nie ma raportów o błędach. (Dla DJI GO 4). W aplikacji DJI Fly 

Krok 4: Pokaż widok z kamery.
Wróć do widoku z kamery i pozostań co najmniej 3 sekundy. Potwierdź, że sygnał GPS, sygnał kontrolera i sygnał transmisji wideo są poprawne.
Zatrzymaj nagrywanie.

Wysyłka filmu weryfikacyjnego

1. Całe nagranie ekranu wstaw na Youtube. Aby to zrobić zaloguj się lub utwórz konto i wstaw filmik. Dla bezpieczeństwa zapisz kopię filmu w telefonie lub na komputerze.

2. Wejdź na stronę https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload i zaloguj się.

3. Zaznacz okienko informujące o zapoznaniu się z instrukcją odnośnie filmu weryfikacyjnego oraz zgódź się na zawarte w niej warunki, a następnie kliknij "SUBMIT"
Na samym dole wklej link do twojego filmu na YouTube i znów kliknij SUBMIT.

W ciągu 3 dni otrzymasz od DJI odpowiedź na maila, który jest połączony z Twoim kontem w aplikacji DJI. Zmiana wytycznych spowodowała znaczne przyspieszenie tego procesu i w praktyce często otrzymuje się decyzję już na następny dzień!

Po pozytywnej decyzji DJI, otrzymasz aż 72 godziny na aktywację ubezpieczenia Care Refresh!
Teraz możesz aktywować kod DJI Care za pośrednictwem strony https://service.dji.com/care/active.

Pokaż więcej wpisów z Październik 2020

Polecane

pixelpixelpixelpixel