Zapisz na liście
Stwórz nową listę

DJI Care Refresh + - przedłużenie ubezpieczenia Twojego urządzenia

2020-07-31
DJI Care Refresh + - przedłużenie ubezpieczenia Twojego urządzenia

DJI Care Refresh - podstawowe informacje

Ubezpieczenie DJI Care Refresh to ochrona od producenta, która ubezpiecza nasze urządzenie (drona / gimbala / kamerę) przed uszkodzeniami wynikłymi na skutek niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych (kolizja, zakłócenie sygnału, wypadek, utopienie*). W ramach polisy mamy możliwość dwukrotnej wymiany w ciągu 12 miesięcy uszkodzonego egzemplarza na nowy. Wówczas pobierana jest dodatkowa stosunkowo niewielka opłata.
Po szczegółowe informacje odsyłamy do artykułu DJI Care Refresh - najczęściej zadawane pytania.

DJI Care Refresh + - przedłużenie ubezpieczenia  

Niejednokrotnie spotkaliśmy się z pytaniem - "A co po tym roku ubezpieczenia?". Do tej pory, producent nie przewidywał możliwości wydłużenia czasu trwania ochrony, co spotykało się z niezadowoleniem użytkowników. W końcu nie każdy jest kolekcjonerem dronów czy gimbali na tyle, aby co roku kupować kolejny model.
DJI w końcu postanowił wyjść naprzeciw naszym oczekiwaniom i od lipca 2020 r. mamy możliwość prolongaty ubezpieczenia o kolejne 12 miesięcy.

DJI Care Refresh + - warunki przedłużenia

W przypadku Care Refresh+, warunki zgłoszenia urządzenia DJI do planu ochrony są w nieco inne niż przy standardowej aktywacji DJI Care. Przypominamy, że ubezpieczenie Care Refresh możemy aktywować do 48 godzin od momentu aktywacji urządzenia poprzez wpisanie kodu na stronie producenta. 
W przypadku, gdy minie 48 godzin, wciąż możemy podpiąć ochronę, jednak wówczas wymagane jest nagranie dokumentujące nienaganny stan urządzenia.
O tym, co dokładnie powinno zawierać nagranie, dowiesz się z artykułu DJI Care Refresh - jak aktywować ubezpieczenie drona po 48 godzinach.

Warunki ubezpieczenia Care Refresh + - możliwe scenariusze

W przypadku dronów DJI sposób aktywacji przedłużenia ubezpieczenia różni się w zależności od statusu aktualnego planu Care Refresh. 
  1. Mamy wciąż aktywne ubezpieczenie DJI Care Refresh z przynajmniej jedną niewykorzystaną wymianą. Wówczas aktywacja przedłużenia Refresh+ odbywa się za pośrednictwem strony aktywacyjnej.
  2. Czas obowiązywania ubezpieczenia Care Refresh skończył się, ale NIE przekroczył 30 dni. W tej sytuacji należy nagrać film weryfikacyjny i przesłać go za pośrednictwem formularza na stronie DJI. Care Refresh + zostaje aktywowany po pomyślnej weryfikacji przez producenta.
  3. Ubezpieczenie przestało obowiązywać ponad 30 dni temu. W tym przypadku możliwość aktywacji Refresh + istnieje WYŁĄCZNIE DO 08.08.2020 ROKU! Wówczas należy nagrać filmik tak, jak w punkcie 2.
Po 08.08.2020 r. w przypadku upłynięcia 30 dni od końca obowiązywania Care Refresh, nie ma możliwości zakupu Care Refresh + .

W przypadku kamer i gimbali DJI obowiązuje wyłącznie punkt 1.

Warunki Refresh+ - ważne informacje

  • Aby ubezpieczyć urządzenie DJI należy ZAWSZE w pierwszej kolejności zakupić DJI Care Refresh. Dopiero wówczas, gdy mamy ubezpieczenie podstawowe Care Refresh, możemy skorzystać z planu DJI Care Refresh+!
  • W ramach przedłużenia ubezpieczenia Refresh + obowiązuje TYLKO JEDNA WYMIANA!
  • Aby otrzymać od DJI nowy produkt w ramach DJI Care Refresh +, musimy KONIECZNIE dostarczyć uszkodzone urządzenie. *Przykładowo, w przypadku utopienia, należy je wyłowić! 

Zastrzeżenia. DJI Care Refresh i Refresh + nie obejmują:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Pokaż więcej wpisów z Lipiec 2020
pixel