DJI Care Refresh - najczęściej zadawane pytania

2019-08-26
DJI Care Refresh - najczęściej zadawane pytania

Co to jest DJI Care Refresh? 

DJI Care Refresh to ubezpieczenie produktów DJI. Jego koszty pokrywa firma ubezpieczeniowa, z którą producent DJI ma podpisaną umowę, a nabyć je można w autoryzowanych sklepach DJI.
Jest to dodatkowa forma ubezpieczenia, która w przeciwieństwie do standardowej gwarancji, obejmuje szkody wynikające z błędów operatora.

Jakie są warunki ubezpieczenia DJI Care Refresh?

Aktywacja DJI Care Refresh

Ubezpieczenie DJI Care Refresh można aktywować na stronie producenta do 48 godzin od momentu aktywacji urządzenia.
Istnieje także możliwość aktywowania go w późniejszym czasie, ale procedura jest bardziej skomplikowana - należy nagrać film będący dowodem na to, że urządzenie jest w pełni sprawne - przykładowy film pokazujący, jak ma wyglądać taki materiał, zamieszczony jest na stronie: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload *. 
Również na tej stronie należy zgłosić taki wniosek o umożliwienie aktywacji DJI Care Refresh.

Standardowej aktywacji DJI Care dokonujemy na stronie https://support.dji.com/care/active , gdzie podajemy unikatowy kod aktywacyjny DJI Care oraz numer seryjny urządzenia, które chcemy ubezpieczyć.

Czas trwania ubezpieczenia DJI Care

Ubezpieczenie DJI Care Refresh obejmuje 12 miesięcy od momentu aktywacji kodu.

Co daje nam DJI Care Refresh?


W ramach ubezpieczenia Care Refresh przysługują nam dwie wymiany naszego urządzenia. Kwoty za poszczególne wymiany ustalone są przez producenta i są zamieszczone na stronach konkretnych produktów. 
DJI wymienia nasze urządzenie na produkt nowy lub równoważny pod względem sprawności.

Po co Care Refresh skoro jest gwarancja?
Care Refresh pokrywa szkody, których nie obejmuje gwarancja czyli: zalanie, zatopienie wynikające z winy operatora, błędne działanie smartfona/ tabletu, kolizja wynikająca z winy operatora, inne nieszczęśliwe sytuacje, które nie są następstwem wadliwego działania urządzenia (np. atak mewy :)).
WARUNKIEM JEST DOSTARCZENIE USZKODZONEGO SPRZĘTU, więc jeśli zatopiliśmy drona - należy go wyłowić.
 
Podczas wymiany sprzętu na nowy, DJI pokryje wszelkie koszty dostawy, abyś nie musiał się niczym martwić.
W przypadku reklamacji koszt w pierwszą stronę pokrywa klient; w drugą stronę, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia- sprzedawca.
W przypadku usługi DJI Care, opłaty za wysyłkę w obydwie strony pokrywa DJI*.


* Dotyczy wysyłek z kraju lub regionu, w którym dokonano zakupu drona. W przeciwnym razie, będziesz musiał pokryć koszty związane z wysyłką, w tym opłaty celne. 

Jak wysłać sprzęt na wymianę w ramach DJI Care Refresh?

Aby skorzystać z wymiany DJI Care należy zgłosić naprawę poprzez stronę serwisu DJI i wybrać Submit a repair request :

Następnie, po wpisaniu numeru seryjnego urządzenia, które chcemy wysłać, wyskoczy okienko informujące o możliwości skorzystania z szybszej opcji usługi, tzw.
DJI Care Refresh Express



Kiedy klikniemy Back, powrócimy do standardowego formularza wypadku, w którym należy wybrać z podanych opcji powodu zajścia. Po wybraniu Learn More, pojawi nam się opis przebiegu naprawy w trybie standardowym oraz w trybie Express oraz przycisk umożliwiający przejście do złożenia dyspozycji skorzystania z usługi
DJI Care Refresh Express:

Jeśli wybierzemy usługę Express, po podaniu numeru seryjnego urządzenia i adresu, na jaki ma zostać odesłany dron, przekieruje nas automatycznie do strony płatności za pomocą PayPal, a po jej otrzymaniu, DJI wyśle na nasz adres e-mail list przewozowy oraz link do zlecenia kuriera, który bez dodatkowych opłat odbierze od nas drona.

W przypadku standardowego postępowania DJI Care Refresh, po utworzeniu zgłoszenia musimy wysłać produkt do producenta, który to przystąpi do procedury oszacowania strat i wyceni naprawę- da nam do wyboru tradycyjną naprawę płatną (która najczęściej niemal dorównuje cenie nowego egzemplarza) lub naprawę w ramach DJI Care Refresh. Dopiero wówczas otrzymujemy link do płatności a dron zostaje wymieniony i wysłany z powrotem do nas.

Z doświadczenia wiemy, że czas trwania naprawy w ramach DJI Care Refresh Express trwa ok. 6 - 7 dni roboczych, licząc już z wysyłką w dwie strony, natomiast w przypadku trybu standardowego, nowy egzemplarz możemy zobaczyć nawet dopiero w ciągu 2.5 do 3 tygodni.

Czy muszę sam zakładać sprawę w ramach DJI Care Refresh - czy możecie zrobić to za mnie, jeśli kupiłem sprzęt u Was?

Oczywiście możemy Cię wyręczyć, jednak musisz liczyć się z tym, że czas przebiegu Twojej naprawy wydłuży się o ok. 3 - 4 dni robocze.
Co więcej, nie będziesz miał możliwości bezpośredniego monitorowania zdarzenia.
Naturalnie, my udzielimy Ci wszelkich potrzebnych informacji, jednak pamiętaj, że droga przez pośrednika jest zawsze trochę dłuższa :).

Jak znaleźć numer seryjny mojego sprzętu DJI?

Drony DJI

Drony serii DJI SparkDJI Mavic oraz Phantom 4 Pro i Ph4 Advanced mają numer seryjny wewnątrz komory akumulatora:


Numer seryjny Inspire 2 znajduje się na jego końcu:




Numery seryjne kamer DJI Osmo Action i Osmo Pocket

DJI Osmo Action ma kod seryjny ukryty w komorze akumulatora.
Z Osmo Pocket trzeba się jednak trochę 'pomęczyć' :).

Kod seryjny Osmo Pocket jest w postaci kodu QR na spodzie kamery:



Kamery Zenmuse oraz gimbale Ronin S i Ronin SC

Kamery Zenmuse X5S oraz X7 mają zamieszczone numery seryjne na ramieniu gimbala:




Jeśli chodzi o gimbale Ronin S oraz Ronin SC, numer seryjny również odnajdziemy na ramieniu:




Oprócz tego, każde urządzenie DJI ma swój numer seryjny na opakowaniu, pod kodem kreskowym oznaczony skrótem 'S/N'. Jest on także w aplikacji DJI GO 4.

Jak mogę sprawdzić czy moje urządzenie objęte jest ubezpieczeniem oraz ile wymian mi pozostało?

Aby sprawdzić status ubezpieczenia swojego urządzenia, należy wejść na stronę https://repair.dji.com/en/djicare/coverage oraz wpisać jego numer seryjny.



* W kolejnym artykule opiszemy dokładnie w języku polskim, jak przygotować zgłoszenie do aktywowania DJI Care po 48 godzinach.

Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Akceptuję ciasteczka
pixelpixel