WeSub - wynajem dronów dla firm

Co to jest RentPay?
RentPay to usługa wynajmu wybranych produktów. Płacisz tylko za korzystanie!
PRZYKŁAD - DRON
Wybierasz drona, z którego chcesz korzystać w najbliższym czasie.
Zawierasz Umowę na 12 miesięcy, z możliwością wymiany urządzenia na inny model już po 6. Co miesiąc płacisz czynsz na podstawie wysyłanej mailowo faktury VAT.
Po zakończeniu umowy decydujesz co dalej – czy wymieniasz drona na inny, przedłużasz umowę, zwracasz bądź pytasz o opcję wykupu.

Czemu warto wybrać wynajem?
LEASING | ![]() |
|
Dron DJI Avata Explorer Combo | 6463 zł | 6463 zł |
Miesięczna rata (spłata rozłożona na 12 rat) | ok. 456 zł | ok. 266 zł |
Kaucja (jednorazowa, zwrotna) | 969 zł | ok. 650 zł ok. 10% wartości sprzętu |
Całkowity koszt | ok. 5472 zł | ok. 3192 zł po zwrocie kaucji |
Jak sprawdzić czy produkt jest w wynajmie?

Dlaczego wynajem jest dla Ciebie?

STAŁA NIEWIELKA OPŁATA MIESIĘCZNA
Płacisz tylko za korzystanie

KRÓTKI OKRES WYNAJMU
Tylko 12 miesięcy

NOWY SPRZĘT
Korzystasz tylko z najnowszych rozwiązań

FAKTURA VAT
Co miesiąc otrzymujesz pełną fakturę VAT, którą księgujesz w koszty prowadzenia

PEŁNA OCHRONA
od zalania czy upadku
Jak to działa?


Wybierz sprzęt i kliknij wynajmij
Na karcie każdego produktu dostępnego w wynajmie znajdziesz odpowiedni przycisk

UZUPEŁNIJ FORMALNOŚCI
Zostaniesz przekierowany do aplikacji RentPay gdzie dopełnisz wszelkich formalności


NA TYM ETAPIE POZNASZ DOKŁADNĄ OFERTĘ WYNAJMU
Możesz dobrać dodatkowy pakiet serwisowy SafeUp+. Uzupełnij wymagane dane i przejdź do generowania umowy.

ZAAKCEPTUJ UMOWĘ
Na ekranie generowania umowy, zostaniesz poproszony o podanie dodatkowych danych, takie jak informacje z dowodu. Po ich podaniu wygenerowana zostanie umowa, którą należy zaakceptować.

ZAPŁAĆ KAUCJĘ I CIESZ SIĘ NOWYM SPRZĘTEM
Po zaakceptowaniu umowy należy zapłacić kaucję. Jest ona niezbędna do aktywacji umowy. Link do opłacenia kaucji dostaniesz mailem. Pamiętaj, aby wpłacić kaucję z konta firmowego, inaczej niebędna będzie dodatkowa weryfikacja. Po zaksięgowaniu kaucji na kontach WeSub, sprzęt od razu wysyłany jest do wybranego paczkomatu.
Najczęściej zadawane pytania
CZEGO POTRZEBUJĘ DO ZAWARCIA UMOWY?
Numeru NIP oraz dowodu osobistego przedstawiciela firmy.
DLACZEGO POBIERAMY KAUCJĘ I ILE WYNOSI?
Kaucja wynosi 10% wartości wynajmowanego urządzenia. Jest ona zabezpieczeniem w przypadku zniszczenia urządzenia, którego nie obejmie pakiet ochronny bądź problemów ze zwrotem. Jest ona zwracana po pomyślnym zakończeniu umowy.
ILE TRWA UMOWA WYNAJMU?
Umowa trwa 12 miesięcy, ale już po 6 możesz wymienić sprzęt na nowszy.
Jak zwrócić sprzęt?
Sprzęt należy odesłać do firmy WeSub, bądź dostarczyć w dowolny inny sposób do Warszawskiego biura Spółki przy ulicy Adama Branickiego 15.
Co zawiera cena wynajmu i czy sprzęt jest ubezpieczony?
Cena wynajmu związana jest ze spadkiem wartości przedmiotu w czasie, kiedy jest użytkowany przez klienta. Oznacza to, że płacisz tylko za korzystanie, nie spłacasz wartości przedmiotu. W cenę wliczone jest ubezpieczenie oraz podstawowy pakiet ochronny.
Co jeżeli sprzęt zostanie skradziony, zagubiony bądź zniszczony?
Kradzież sprzętu należy jak najszybciej zgłosić na policję oraz do firmy WeSub S.A.. O każdym innym wydarzeniu również natychmiastowo należy poinformować WeSub, którego pracownicy pokierują dalszymi krokami.

Skontaktuj się z nami
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
Bardzo chętnie Ci pomożemy

Chcesz dowiedzieć się szczegółów?
Więcej informacji dostępnych pod linkiem: https://wesub.eu/pl/dokumenty.
Subskrypcja obsługiwana jest bezpośrednio przez firmę WeSub S.A.
