Reklamacja

reklamacja produktów w sklepie megadron
  1. Należy wypełnić formularz dostępny online
  2. Spakować i wysłać paczkę na adres
    Sklep MegaDron.pl
    ul. Śląska 33
    81-310 Gdynia
  • Do przesyłki należy dołączyć numer reklamacji.
  • Paczki za pobraniem nie będą odbierane.

Wyślij zgłoszenie

Stworzyliśmy również dla Państwa skrypt dotyczący reklamacji, DJI care refresh oraz serwisu odpłatnemu.

1. Reklamacja sprzętu DJI

BARDZO WAŻNE jest aby Państwo dostarczyli do nas reklamowany towar wraz z wnioskiem reklamacyjnym. Przyspiesza to procedurę.

Postępując zgodnie z zaleceniami z linku powyżej rejestrują Państwo konto na naszym portalu serwisowym dzięki czemu będzie można śledzić postępy (rejestracja jest do zewnętrznego profilu, nie łączy się z profilem ze strony megadron.pl).

W przypadku dostarczenia sprzętu osobiście mają Państwo 14 dni na odbiór reklamowanego przedmiotu od momentu poinformowania przez nas, że sprzęt oczekuje na swojego właściciela.

 

2. Naprawa w ramach DJI Care Refresh

Zaleca się zgłaszanie reklamacji Care Refresh samodzielnie ponieważ znacznie przyspiesza to procedurę. Poniżej instrukcja jak to zrobić:

I. Jeśli wystąpi uszkodzenie produktu DJI, skontaktuj się z pomocą techniczną DJI pod adresem http://www.dji.com/support.
II. Wyślij swój produkt (w tym samolot, gimbal, śmigła i baterię) na podstawie planu gwarancyjnego DJI Care Refresh, który zakupiłeś do wyznaczonego przez DJI centrum naprawy w ramach pomocy technicznej DJI.

  • Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Inspire 2), wyślij drona i śmigła.
  • Jeśli zakupisz urządzenie DJI Refresh (X4S / X5S), wyślij gimbal X4S lub X5S.
  • Jeśli zakupisz urządzenie DJI Refresh (Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE), wyślij drona, gimbal, kamerę i śmigła.
  • Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Mavic Pro, Mavic Pro Platinum i Spark), wyślij drona, gimbala, kamerę i śmigła. Aby skrócić czas logistyki, nie wysyłaj baterii, jeśli działa dobrze.

Jeśli nie wysłasz wymaganych części, firma DJI może zażądać, abyś ją ponownie przesłał lub odrzuci wniosek o zastąpienie.

III. Firma DJI wyśle Ci kwotę opłat za naprawy, po ustaleniu, że produkt jest objęty programem DJI Care Refresh, otrzymasz ofertę cenową dla serwisu zastępczego. Po potwierdzeniu płatności, wymieniony produkt zostanie dostarczony do Ciebie. Możesz też wybrać opcję zapłaty kosztów naprawy w celu naprawienia produktu.

3. Serwis pogwarancyjny dronów w Trójmieście

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixelpixelpixel