Twój dron uciekł? Z Flyaway Coverage otrzymasz nowego!
"Dron uciekł" - podczas swojej przygody z dronami zapewne zdążyłeś spotkać się już z taką historią. W końcu nieoczekiwane sytuacje mogą przydarzyć się zawsze i wszędzie. Jeśli chodzi o drony DJI, na podstawie logów lotu możliwe jest ustalenie czy ucieczka drona wynika z winy urządzenia. W takim przypadku producent rozstrzyga zgłoszenie reklamacyjne na korzyść klienta i przesyła nowy model. Niestety, logi nie zawsze są jednoznaczne, a do tego dochodzi kwestia czasu rozpatrzenia takiej reklamacji. W końcu zlecenie czy wyjazd, podczas którego chciałeś zrobić piękne ujęcia nie poczekają. DJI wychodzi naprzeciw swoim klientom i proponuje rozszerzenie usługi DJI Care Refresh o opcję DJI Flyaway Coverage.
Dron uciekł - możliwe scenariusze
W przypadku, jeśli podczas ucieczki Twój dron DJI uległ kolizji i jesteś w stanie go znaleźć, możesz go reklamować bezpośrednio u producenta poprzez formularz reklamacyjny umieszczony na stronie DJI i wysłać go na adres wskazanego serwisu (Niemcy/ Holandia) lub zgłosić to nam poprzez kontakt z naszym serwisem. Na podstawie zapisu logów lotu, podczas którego doszło do zajścia, następuje weryfikacja, co było powodem ucieczki drona. W momencie, gdy wypadek wynika z winy urządzenia producent naprawia/ wymienia drona na nowy w ramach gwarancji. Oczywiście, jeśli logi na to jednoznacznie wskazują - jesteśmy w stanie to z dużym powodzeniem określić. Jeśli sytuacja nastąpiła w skutek zdarzeń losowych lub wina leży po stronie operatora, producent wycenia naprawę płatną. Jeśli wykupiłeś wcześniej dodatkowe ubezpieczenie DJI Care Refresh, możesz też skorzystać z wymiany drona na nowy*.
Co w takim razie w przypadku, gdy dron uciekł i nie możesz go znaleźć lub wpadł do wody i zatonął? Do tej pory, jeśli taka sytuacja nastąpiła z winy użytkownika, oznaczało to bolesną stratę. Wszak jednym z warunków skorzystania z ubezpieczenia DJI Care jest dostarczenie uszkodzonego egzemplarza.
Tu pojawia się rozszerzenie ochrony DJI Care - Flyaway Coverege.
Flyaway Coverage - ciesz się bezproblemowymi lotami
Ochrona Flyaway jest teraz zawarta w usłudze DJI Care Refresh dla dronów DJI Mini 2 i Mavic Air 2, w tym dla tych, którzy już wykupili usługę DJI Care Refresh dla tych produktów. Jeśli Twój dron ucieknie, zgłoś to bezpośrednio producentowi lub w sklepie, w którym kupiłeś drona i uiść odpowiednią opłatę, aby otrzymać produkt zastępczy *.
Po dodaniu Flyaway Coverage, większość głównych scenariuszy wypadków, które mogą wystąpić podczas lotu, jest teraz objętych DJI Care Refresh, co pozwala cieszyć się produktem DJI z większym spokojem umysłu za każdym razem, gdy lecisz.
* Produkty zamienne są fabrycznie nowe lub równoważnie fabrycznie nowe pod względem wydajności i niezawodności oraz stanu wizualnego.
Flyaway Coverage - warunki i cena
Po zakupie DJI Care Refresh, chcąc skorzystać z opcji Flyaway Coverege, gdy Twój dron uciekł, będziesz musiał będziesz musiał zapłacić odpowiednią opłatę serwisową.
Ilość wymian DJI Care Refresh a Flyaway Coverage
Usługa wymiany w ramach DJI Care Refresh może być wykorzystana w sytuacji przypadkowego uszkodzenia lub Flyaway Coverage:
DJI Care Refresh (plan roczny) oferuje dwie wymiany, w tym jedną szansę na skorzystanie z Flyaway Coverage.
DJI Care Refresh (plan 2-letni) oferuje trzy wymiany, w tym dwie możliwości skorzystania z Flyaway Coverage.
DJI Care Refresh + (przedłużenie) oferuje jedną szansę na wymianę w przypadku uszkodzenia lub Flyaway Coverage w drugim roku.
Aktywuj Flyaway Coverage
Aby korzystać z usługi Flyaway Coverage, użytkownicy muszą powiązać swoje konto DJI i nadajnik ze swoim dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli ta operacja nie została zakończona przed wystąpieniem incydentu „flyaway” (zanim dron uciekł), nie można skorzystać z usługi Flyaway Coverage.
1. Powiązanie z kontem DJI
Wejdź w [Profil] -> [Zarządzanie urządzeniem] -> [Konto i urządzenie] i dotknij [Powiąż z kontem].
2. Zbinduj nowy kontroler
Wejdź w [Profil] -> [Zarządzanie urządzeniem] -> [Usługa o wartości dodanej] i dotknij [Bind New RC].
* Zaktualizuj aplikację DJI Fly do wersji 1.2.2 lub nowszej, aby korzystać z funkcji bindowania.
Jak mogę kupić DJI Care Refresh?
Aby kwalifikować się do zakupu DJI Care Refresh, musisz mieć nowy, nieaktywowany produkt DJI lub produkt DJI, który został aktywowany w ciągu ostatnich 48 godzin.
Chcesz kupić DJI Care Refresh, ale Twój produkt został aktywowany ponad 48 godzin temu? Jeszcze nie wszystko stracone! Zapraszamy do lektury artykułu, w którym opisujemy jak ubezpieczysz swojego drona po 48 godzinach od momentu aktywacji.
Więcej o DJI Care Refresh przeczytasz w najczęściej zadawanych pytaniach.