Uproszczona aktywacja ubezpieczenia DJI Care po 48 godzinach - film weryfikacyjny

2020-10-01
Uproszczona aktywacja ubezpieczenia DJI Care po 48 godzinach - film weryfikacyjny
Ubezpieczenie DJI Care Refresh standardowo aktywujemy w ciągu 48 godzin od momentu aktywacji drona. Zdarza się jednak, że przegapimy moment na przypisanie ubezpieczenia do naszego urządzenia lub kupimy nieubezpieczonego drona z drugiej ręki. Do tej pory, aby uzyskać możliwość skorzystania z DJI Care, należało przesłać nagranie, na którym szczegółowo pokazujemy drona oraz wykonywane nim manewry, co opisywaliśmy w artykule tutaj. Wówczas producent w ciągu 3 dni wysyłał odpowiedź z decyzją.

Autorskie ubezpieczenie DJI musi cieszyć się coraz większą popularnością - nie dość, że producent umożliwił jego przedłużenie o kolejny rok przedstawiając opcję DJI Care Refresh +, to zdecydowanie uprościł procedurę przypisania DJI Care po upływie 48 godzin od kliknięcia ACTIVATE w aplikacji DJI GO 4 / DJI Fly.

Poniżej przedstawiamy nagranie oraz opis, jak przygotować film weryfikacyjny, aby dokonać aktywacji DJI Care Refresh po 48 godzinach.

Podstawowym udogodnieniem wprowadzonym przez DJI jest to, że teraz wystarczy wyłącznie nagranie ekranu w smartfonie!



Film weryfikacyjny DJI Care Refresh - podstawowe wskazówki

Zanim zaczniesz nagrywać, upewnij się, że dron, kontroler i urządzenie mobilne są połączone.
Nagrywaj wideo w otoczeniu, w którym sygnał GPS jest silny.
NIE edytuj swojego filmu!

Pozostaw kopię nagrania po przesłaniu go do weryfikacji na stronie: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
Na wyżej wymienionej stronie zaznaczamy okienko informujące o zapoznaniu się z instrukcją odnośnie filmu weryfikacyjnego oraz zgadzamy się na zawarte w niej warunki i klikamy SUBMIT
Na samym dole wklejamy link do naszego filmiku na YouTube i znów klikamy SUBMIT.

W ciągu 3 dni otrzymujemy od DJI odpowiedź na maila, który jest połączony z naszym kontem w aplikacji DJI. Zmiana wytycznych spowodowała znaczne przyspieszenie tego procesu i w praktyce często otrzymujemy decyzję już na następny dzień!

Po pozytywnej decyzji DJI, mamy aż 72 godziny na aktywację ubezpieczenia Care Refresh!
Teraz możesz przypisać kod DJI Care za pośrednictwem strony https://service.dji.com/care/active.


Podczas nagrywania materiału weryfikacyjnego, zachowaj przedstawioną poniżej kolejność czynności.

Film weryfikacyjny DJI Care Refresh - Krok po kroku

Krok 1: Pokaż numer seryjny kontrolera lotu (numer seryjny drona).
1. Włącz drona i połącz ię z nim, otwórz nagrywanie ekranu, uruchom aplikację DJI GO 4 (DJI Fly) i wybierz opcję „GO FLY”. Przejdź do interfejsu ustawień ogólnych, dotykając ikony w prawym górnym rogu na ekranie i dotknij „Informacje”, aby wyświetlić numer seryjny kontrolera lotu.

Krok 2: Pokaż wydajność gimbala.
2. Przejdź do menu ustawień gimbala, a następnie uruchom automatyczną kalibrację gimbala. Po ukończonej kalibracji, przełącz pokrętło gimbala na kontrolerze, aby upewnić się, że gimbal może się poruszać w górę i w dół.

Krok 3: Sprawdź status lotu.
3. Wróć do widoku kamery i dotknij paska stanu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby wejść w listę statusów drona. Powoli przewiń stronę w dół, aby potwierdzić, że nie ma raportów o błędach. (Dla DJI GO 4). W aplikacji DJI Fly 

Krok 4: Pokaż widok z kamery.
5. Wróć do widoku z kamery i pozostań co najmniej 3 sekundy. Potwierdź, że sygnał GPS, sygnał kontrolera i sygnał transmisji wideo są poprawne.
6. Zatrzymaj nagrywanie.
Pokaż więcej wpisów z Październik 2020

Polecane

Korzystam z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką.
Akceptuję ciasteczka
pixelpixelpixelpixel