Czy kiedykolwiek doświadczyłeś problemów z odłączaniem się drona? Czasami jesteś gotowy do lotu, ale aplikacje DJI GO i GO 4 stwierdzają, że Twój dron jest "Rozłączony". Dlaczego tak się stało? Problemy z połączeniem DJI GO mogą być spowodowane przez wadliwe kable USB, połączenie sygnału pilota zdalnego sterowania, zgodność urządzenia i kilka innych powodów.

Zacznijmy więc od kilku szybkich poprawek:

  • Spróbuj z innym kablem USB. Nieprawidłowo działający kabel USB może nadal wyglądać dobrze na zewnątrz. Odłącz i ponownie podłącz kabel USB. Jeśli nadal nie działa, przetestuj za pomocą alternatywnego kabla USB. Zaleca się używanie oryginalnego kabla USB z DJI lub kabl;a dostarczonego z urządzeniem mobilnym.

  • Uruchom ponownie telefon/tablet i kontroler.

  • Spróbuj z innym smartfonem / tabletem. Czy korzystasz z urządzenia mobilnego zalecanego przez DJI? Na rynku dostępne są różne urządzenia z systemem iOS i Androidem, ale nie wszystkie są kompatybilne z aplikacjami DJI GO. Upewnij się, że ten, którego używasz, jest kompatybilny, sprawdzając sekcję pobierania na stronie produktu drona.

  • Zaktualizuj oprogramowanie i aplikację DJI GO. Nie ignoruj powiadomień o aktualizacjach w aplikacjach DJI GO.