Reklamacja towarów

reklamacja megadron

 Przed zgłoszeniem prosimy o sprawdzenie czy Państwa problem jest możliwy do rozwiązania samodzielnie kierując się skryptem 

  1. Należy wypełnić formularz dostępny online - link
  2. Spakować i wysłać paczkę na adres (do przesyłki należy dołączyć numer reklamacji)
    Sklep MegaDron.pl
    ul. Morska 153
    81-222 Gdynia

 Paczki za pobraniem nie będą odbierane. Paczki bez numerów reklamacji nie będą rozpatrywane. Czas rozpatrzenia wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.

reklamacje@megadron.pl

 

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ / NAPRAWĘ

 

Stworzyliśmy również dla Państwa skrypt dotyczący reklamacji, DJI care refresh oraz serwisu odpłatnemu.

1. Reklamacja sprzętu DJI

Na naprawę/wymianę w ramach gwarancji DJI na drony 1 rok, na akumulatory 6 miesięcy – jest to gwarancja producenta) można zgłosić do nas sprzęt, który został zakupiony w naszym sklepie. Nie przyjmujemy reklamować towaru, który nie został u nas zakupiony.

BARDZO WAŻNE jest aby Państwo dostarczyli do nas reklamowany towar wraz z wnioskiem reklamacyjnym. Przyspiesza to procedurę.

Postępując zgodnie z zaleceniami z linku powyżej rejestrują Państwo konto na naszym portalu serwisowym dzięki czemu będzie można śledzić postępy (rejestracja jest do zewnętrznego profilu, nie łączy się z profilem ze strony megadron.pl).

W przypadku dostarczenia sprzętu osobiście mają Państwo 14 dni na odbiór reklamowanego przedmiotu od momentu poinformowania przez nas, że sprzęt oczekuje na swojego właściciela.

 

2. Naprawa w ramach DJI Care Refresh

Zaleca się zgłaszanie reklamacji Care Refresh samodzielnie ponieważ znacznie przyspiesza to procedurę. Poniżej instrukcja jak to zrobić:

I. Jeśli wystąpi uszkodzenie produktu DJI, skontaktuj się z pomocą techniczną DJI pod adresem http://www.dji.com/support.
II. Wyślij swój produkt (w tym samolot, gimbal, śmigła i baterię) na podstawie planu gwarancyjnego DJI Care Refresh, który zakupiłeś do wyznaczonego przez DJI centrum naprawy w ramach pomocy technicznej DJI.

  • Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Inspire 2), wyślij drona i śmigła.
  • Jeśli zakupisz urządzenie DJI Refresh (X4S / X5S), wyślij gimbal X4S lub X5S.
  • Jeśli zakupisz urządzenie DJI Refresh (Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced i Phantom 3 SE), wyślij drona, gimbal, kamerę i śmigła.
  • Jeśli kupisz DJI Care Refresh (Mavic Pro, Mavic Pro Platinum i Spark), wyślij drona, gimbala, kamerę i śmigła. Aby skrócić czas logistyki, nie wysyłaj baterii, jeśli działa dobrze.

Jeśli nie wysłasz wymaganych części, firma DJI może zażądać, abyś ją ponownie przesłał lub odrzuci wniosek o zastąpienie.

III. Firma DJI wyśle Ci kwotę opłat za naprawy, po ustaleniu, że produkt jest objęty programem DJI Care Refresh, otrzymasz ofertę cenową dla serwisu zastępczego. Po potwierdzeniu płatności, wymieniony produkt zostanie dostarczony do Ciebie. Możesz też wybrać opcję zapłaty kosztów naprawy w celu naprawienia produktu.

3. Serwis pogwarancyjny / odpłatny

Zasady są takie same jak w przypadku napraw gwarancyjnych. Podczas wypełnniana wniosku należy odznaczyć przycisk "gwarancja".
Ceny zależne są od tego co jest uszkodzone, czy zależy sprowadzić nową część itd.
W ramach tego serwisu przyjmujemy towary nie zakupione u nas w sklepie.
NIE NAPRAWIAMY "OD RĘKI"