DJI Care Refresh - najczęściej zadawane pytania FAQ [AKTUALIZACJA 2021]

2019-08-26
DJI Care Refresh - najczęściej zadawane pytania FAQ [AKTUALIZACJA 2021]

Co to jest DJI Care Refresh? 

DJI Care Refresh to ubezpieczenie produktów DJI. Jego koszty pokrywa firma ubezpieczeniowa, z którą producent DJI ma podpisaną umowę, a nabyć je można w autoryzowanych sklepach DJI, w tym na naszej stronie.
Jest to dodatkowa forma ubezpieczenia, która w przeciwieństwie do standardowej gwarancji, obejmuje szkody wynikające z błędów operatora, zalania itp. Za każdym razem dron zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony, więc otrzymasz jednostkę w postaci w pełni sprawnego drona, kamery lub gimbala nieodbiegającego pod względem wizualnym i technicznym od nowego urządzenia.

Czy ubezpieczenie DJI Care Refresh mogę kupić na firmę?

Tak, jak najbardziej. W koszyku, w kroku "Twoje dane" wpisz NIP i nazwę firmy. 

Jak aktywować ubezpieczenie DJI Care Refresh?

W celu aktywacji ubezpieczenia:

  • Wejdź na https://service.dji.com/care/active
  • Wpisz unikalny numer ubezpieczenia
  • Podaj numer seryjny drona oraz dane kontaktowe
  • To wszystko, na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie.

Jak aktywować ubezpieczenie DJI Care Refresh po 48 godzinach od aktywacji?

Jeżeli minęło 48 godzin od aktywacji drona dalej możesz go ubezpieczyć. Z myślą o Tobie napisaliśmy artykuł - jak dodać ubezpieczenie DJI po 48 godzinach . Uwaga! W 2021 roku zasady aktywacji ubezpieczenia DJI Care Refresh zmieniły się. Aktualne zasady znajdziesz w artykule Aktywacja ubezpieczenia DJI Care po 48 godzinach - film weryfikacyjny - nowe zasady.

Jakie są warunki ubezpieczenia DJI Care Refresh?

Aktywacja DJI Care Refresh

Ubezpieczenie DJI Care Refresh można aktywować na stronie producenta do 48 godzin od momentu aktywacji urządzenia.
Istnieje także możliwość aktywowania go w późniejszym czasie, ale procedura jest bardziej skomplikowana - należy nagrać film będący dowodem na to, że urządzenie jest w pełni sprawne - przykładowy film pokazujący, jak ma wyglądać taki materiał, zamieszczony jest na stronie: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload *. 
Również na tej stronie należy zgłosić taki wniosek o umożliwienie aktywacji DJI Care Refresh.

Standardowej aktywacji DJI Care dokonujemy na stronie https://support.dji.com/care/active , gdzie podajemy unikatowy kod aktywacyjny DJI Care oraz numer seryjny urządzenia, które chcemy ubezpieczyć.

Czas trwania ubezpieczenia DJI Care

Ubezpieczenie DJI Care Refresh może obejmować 12 lub 24 miesiące, w zależności od wybranego planu. W przypadku planu rocznego możliwe są dwie wymiany, a w przypadku planu dwu-letniego 3 wymiany.

Co daje nam DJI Care Refresh?

Ubezpieczenie DJI daje pełną ochronę Twojego produktu. Nie ważne co się z nim stanie, czy zostanie zalany, czy uderzył w drzewo, czy spadł. Kwoty za poszczególne wymiany ustalone są przez producenta i są zamieszczone na stronach konkretnych produktów. 
DJI wymienia nasze urządzenie na produkt nowy lub równoważny pod względem sprawności.

Po co Care Refresh skoro jest gwarancja?

Gwarancja producenta, zapewnia naprawę tylko w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub projektowej produktu. Care Refresh pokrywa szkody, których nie obejmuje gwarancja czyli: zalanie, zatopienie wynikające z winy operatora, błędne działanie smartfona/ tabletu, kolizja wynikająca z winy operatora, inne nieszczęśliwe sytuacje, które nie są następstwem wadliwego działania urządzenia (np. atak mewy :)).


WARUNKIEM JEST DOSTARCZENIE USZKODZONEGO SPRZĘTU, więc jeśli zatopiliśmy drona - należy go wyłowić.

Podczas wymiany sprzętu na nowy, DJI pokryje wszelkie koszty dostawy, abyś nie musiał się niczym martwić. W przypadku reklamacji gwarancyjnej koszt w pierwszą stronę pokrywa klient; w drugą stronę, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia- sprzedawca. W przypadku usługi DJI Care, opłaty za wysyłkę w obydwie strony pokrywa DJI*.

* Dotyczy wysyłek z kraju lub regionu, w którym dokonano zakupu drona. W przeciwnym razie, będziesz musiał pokryć koszty związane z wysyłką, w tym opłaty celne. 

Czy można przedłużyć ubezpieczenie DJI Care Refresh po roku?

Tak. Właśnie po to powstało DJI Care Refresh Plus, czyli roczne przedłużenie Twojego podstawowego planu DJI Care Refresh. Możesz je aktywować jeżeli:

 

  • Podstawowy DJI Care Refresh jeszcze nie wygasł (nie minął okres 12 miesiecy)
  • Pozostała co najmniej jedna niewykorzystana wymiana sprzętu w ramach DJI Care Refresh

 

Jak wysłać sprzęt na wymianę w ramach DJI Care Refresh?

Jeżeli jesteś naszym klientem i drona kupiłeś u Nas, nie musisz wypełniać formularza i kontaktować się z DJI w języku angielskim. Mamy w tym spore doświadczenie i drona wyślemy za Ciebie. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.

Jeżeli jednak chcesz zrobić to sam:

1. Aby skorzystać z wymiany DJI Care zgłoś naprawę poprzez stronę serwisu DJI i wybierz Submit a repair request :

2. Następnie, po wpisaniu numeru seryjnego urządzenia, które chcesz wysłać, wyskoczy okienko informujące o możliwości skorzystania z szybszej opcji usługi, tzw.
DJI Care Refresh Express. Jeśli wybierzemy usługę Express, po podaniu numeru seryjnego urządzenia i adresu, na jaki ma zostać odesłany dron, przekieruje nas automatycznie do strony płatności za pomocą PayPal, a po jej otrzymaniu, DJI wyśle na nasz adres e-mail list przewozowy oraz link do zlecenia kuriera, który bez dodatkowych opłat odbierze od nas drona.

Wybierz tą opcję wtedy, kiedy jesteś pewien, że chcesz skorzystać z DJI Care Refresh i szacujesz że wymiana w ramach ubezpieczenia wyjdzie taniej niż zwykła naprawa.


3. Jeżeli klikniesz Back, powrócisz do standardowego formularza wypadku, w którym należy wybrać z podanych opcji powodu zajścia. Po wybraniu Learn More, pojawi nam się opis przebiegu naprawy w trybie standardowym oraz w trybie Express oraz przycisk umożliwiający przejście do złożenia dyspozycji skorzystania z usługi. Wybierz opcję Continue to use Online Repair Request, jeżeli uważasz, że nie chcesz na razie korzystać z wymiany w ramach ubezpieczenia.



W przypadku standardowego postępowania DJI Care Refresh, po utworzeniu zgłoszenia musimy wysłać produkt do producenta, który to przystąpi do procedury oszacowania strat i wyceni naprawę- da nam do wyboru tradycyjną naprawę płatną (która najczęściej niemal dorównuje cenie nowego egzemplarza) lub naprawę w ramach DJI Care Refresh. Dopiero wówczas otrzymujemy link do płatności a dron zostaje wymieniony i wysłany z powrotem do nas.

Z doświadczenia wiemy, że czas trwania naprawy w ramach DJI Care Refresh Express trwa ok. 6 - 7 dni roboczych, licząc już z wysyłką w dwie strony, natomiast w przypadku trybu standardowego, nowy egzemplarz możemy zobaczyć nawet dopiero w ciągu 2.5 do 3 tygodni.

Dla firmy: Należy pamięć, że DJI wystawi fakturę za wymianę jeżeli podmiot posiada aktywny numer VAT-EU ("Europejski NIP")

Czy muszę sam zakładać sprawę w ramach DJI Care Refresh - czy możecie zrobić to za mnie, jeśli kupiłem sprzęt u Was?

Jeżeli drona, kamerę lub gimabala firmy DJI kupiłeś w naszym sklepie całą prcedurę wykonamy za Ciebie. Jedyne z czym musisz się liczyć to fakt, że czas przebiegu Twojej naprawy wydłuży się o ok. 3 - 4 dni robocze (kwestia czasu wysyłki). Możesz być jednak pewien, że przesłane informacje do DJI będą prawidłowe i doradzimy Ci czy lepsza będzie wymiana płatna czy w ramach ubezpieczenia DJI Care Refresh .

Jak znaleźć numer seryjny mojego sprzętu DJI?

Drony DJI

Drony serii DJI SparkDJI Mavic oraz Phantom 4 Pro i Ph4 Advanced mają numer seryjny wewnątrz komory akumulatora:


Numer seryjny Inspire 2 znajduje się na jego końcu:




Numery seryjne kamer DJI Osmo Action i Osmo Pocket

DJI Osmo Action ma kod seryjny ukryty w komorze akumulatora.
Z Osmo Pocket trzeba się jednak trochę 'pomęczyć' :).

Kod seryjny Osmo Pocket jest w postaci kodu QR na spodzie kamery:



Kamery Zenmuse oraz gimbale Ronin S i Ronin SC

Kamery Zenmuse X5S oraz X7 mają zamieszczone numery seryjne na ramieniu gimbala:




Jeśli chodzi o gimbale Ronin S oraz Ronin SC, numer seryjny również odnajdziemy na ramieniu:




Oprócz tego, każde urządzenie DJI ma swój numer seryjny na opakowaniu, pod kodem kreskowym oznaczony skrótem 'S/N'. Jest on także w aplikacji DJI GO 4.

Jak mogę sprawdzić czy moje urządzenie objęte jest ubezpieczeniem oraz ile wymian mi pozostało?

Aby sprawdzić status ubezpieczenia swojego urządzenia, należy wejść na stronę https://repair.dji.com/en/djicare/coverage oraz wpisać jego numer seryjny.




Kup ubezpiecznie do swojego drona
Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2019

Polecane

pixelpixelpixelpixel