Opinie o Nas

Najczęściej zadawane pytania (F.A.Q)

 

Dostawa

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę
Tak, domyślnie udzielamy 12 miesięcy gwarancji chyba, że producent wydłuża ten okres.
Elementy drona producent ukrył w kartonie pod plastikową wytłoczką(przyklejone taśmą)

 

Zakupy

 

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego. Jest możliwość nadania paczki na sobotę.
Jeżeli przesyłka nie została nadana i odebrana przez spedytora należy skontaktować się jak najszybciej z nami telefonicznie lub mailowo. Jeśli paczka została wysłana należy dokonać zwrotu towaru. Cała procedura zwrotu opisana jest na stronie.
  • Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadophotogramość SMS o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.
  • Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM.
  • Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.
Sklep MegaDron prowadzi sprzedaż poprzez stronę internetową, przez Allegro oraz stacjonarnie w sklepie. Informacje o dostępności produkt aktualizują się automatycznie z opóźnieniem w związku z czym może zdarzyć się sytuacja, że kupionego produktu fizycznie nie ma w sklepie. O ewentualnym problemie z zamówieniem od razu informujemy klienta.

 

Wysyłka i dostawa

 

Szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz pod adresem https://megadron.pl/dostawa
Tylko do wymienionych krajów: Polska, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Serbia, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Wielka Brytania, Węgry, Włochy.

 

Płatności

 

Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz pod adresem https://megadron.pl/platnosci

 

Wymiany i zwrot

 

Tak, jest taka możliwość do 14 dni. Procedura związana ze zwrotami została szczegółowo opisana w poniższym linku: https://megadron.pl/odstapienie-od-umowy/

 

Reklamacje paczek

 

W takiej sytuacji należy złożyć reklamację.
Należy wypełnić ten formularz: https://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/megadron/zloz
Następnie spakować uszkodzony towar wraz z wnioskiem reklamacyjnym na adres:
Sklep MegaDron.p ul. Morska 153 81-222 Gdynia

Inpost Paczkomaty → Procedura postępowania wyświetli się na ekranie paczkomatu. Wygląda to następująco: po wybraniu odpowiednich opcji wkładamy paczkę do skrytki.

Na adres e-mail otrzymujemy wiadomość, która zawiera formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić w ciągu 14 dni.

Kurier → Pamiętaj, że masz prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli przesyłka ma jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, na przykład podarty karton, możesz odmówić jej przyjęcia. Kurier zabierze paczkę do filii i poinformuje Nadawcę, że reklamacja musi zostać złożona przez niego.

Jeśli odebrałeś pozornie nienaruszoną paczkę, a następnie okaże się, że zawartość jest uszkodzona, reklamacja musi zostać przekazana do Nadawcy. Wynika to z faktu, że kurier nie jest w stanie i nie może sprawdzać zawartości wysyłanych paczek.